slide show
Äntligen är jag populär med kallterna och kan köpa fjordingarna. Som jag skrivit i ett annat inlägg vart jag riktigt frustrerad över att man var tvungen till att vara populär, och nu när jag är populär ogillar jag det fortfarande.
 
Men, hur som helst införskaffade jag mig en fjording tidigt imorse och jag valde musblacken som fick bli ett sto och fick namnet Wintermagic, eller Wilda som hon kallas för. Jag är sjukt glad över denna vackra häst, och jag är helt galen i fjordingar. Dock blev jag ganska förvånad när jag skulle byta man och upptäckte att de andra manarna som man har tillgång till på de andra raserna kunde man även byta till på fjordingen. Tyvärr tycker jag att ska man ha en fjording ska den ha stubbman, inget annat. 
 

Postat av: Daisy Ponyarden

Publicerad 2014-12-27 20:52:41

Hej!
Dai/Dässy här!
Logga fortast möjligast in på ditt konto, har postat dig ang en sak du måste läsa innan söndag!
Skickar även ett Direct-meddelande till din Instagram, trots att du verkar oaktiv där. :)


Postat av: Carla Moondawn

Publicerad 2015-02-16 21:44:58

Omg Alexandra Mistdawn! ;o; jag kommer ihåg dig! vi hängde i jorvik lite då o då. Jag är Carla Moondawn!
Jag tror dock inte du minns mig, jag slutade på StarStable online för 1-2 år sedan :o Jag loggade in igår för första gången och öppnade min vänlista och har förlorat massor av vänner men kommer ihåg typ varenda en ;u;

Ååh jag har saknat dig D':

Svar: Jaa, jag kommer ihåg sig som om det vore igår! :) läste din blogg minns jag och kikar fortfarande in då och då. Den var läsvärd! Saknar dig också, trots att det var ett tag sedan! :)
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: