slide show
Är fortfarande inte hemma :'c Men, var inte inne i fredags, för att jag frågade aldrig pappa hur jag skulle fixa internet, så mm.... Och jag läste typ hela fredagen, men igår kväll loggade jag in... pappa hjälpte mig osv osv xD Och mina hästar hade gul smiley ;__; Men, shoppade lite, men idag har dem gröna smileys! c8 Här kmr bilder på det jag shoppade.....
Brun jacka: Firgrove 17sc
Grön jacka: Fort Pinta 33sc
Vit, svart t-shirt: Silvergladebyn 35sc
Vitt träns: Vingården 13sc
 
btw, många vill säkert veta hur mina irl hästar ser ut (: Så , lite senare idag blire bilder på dem! C:
/Alex
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: