slide show
Igår var jag på mitt första event med Frost Rainbows (glömde göra ett inlägg igår) Plus, blev  bara två bilder -.-'' dvs,tog bort fraps igår då det tog för mycket plats i min hårddisk, som gjorde att jag inte kunde spela star stable ;'/
Så lång kö med F.R va? XD
Här sitter vi, vi kör sant eller falsk, medans Nova väljer ut vinnare utav rittävlingen! :D
Vinnare ......Nichole Starrock :)
2:a var....Amanda Lightfield :) 
Men jag tyckte att Lisa Moonnights
och Esther Lightwaters var underbara! :D
Nova, det var bra val, Nichole var en värdig vinnare :) Manda & Nova berättade också att dem bedömdes inte på snyggheten, utan på kreativiteten :)
/Alex
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: