slide show
 
Vad fick dig att börja spela starstable online? 
 
- Jo, min syster visa mig :)
 
Okej 8D Vad är din dröm om vad som ska hända i sso framtiden?
 

- Hmm.....Det vet jag faktist inte.
 
Vad hatar du?
 

- Jobbiga,otrevliga och elaka spelare :)
 
Vad älskar du?
 

- Det mesta x3
 
 
Skog eller strand?
 
 

- Skog :)
 
 
Dressyr eller hoppning?
 
 

- Hoppning >:D
 
 
Vart brukar du mest hålla till här på jorvik? (:
 
 

- Vingården, tror jag x)
 
 
Vad tycker du är roligast att göra på jorvik?
 
 

- Vara med kompisar, träna o tävla :)
 
 
Hästfrågor! 
 
Hur många år är du?
 
11 år
 
Vad gillar du att göra?
 

- Träna o tävla C;
 
 
 (Andra försvann :''c)
 
/Alex
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: