slide show
Hej, ;3 Jag börjar gå rakt på sak. Idag 18.45 hade vi maskeradhoppning, jag var i samma grupp som The Northknight. Hon är jätte schysst :) <3 Tyvär så förlora jag ;/ Hon hade +1 snabbhet mer än jag D; Så orättvist, äsch hon vart värd det (: 
Sedan var det outfiten, och jag fick ingen placering ;'/ På första plats tror jag det var Anna,Siri och Mathilda som kom.Andra plats var nog Thea Northknight + någon mer, var lite urfokus, och på 3:a plats kom typ Emma Fastcamp tror jag det var! XD Aja, sånt är livet :3 Jag var inte direkt utklädd till något kreativt som de andra, men... Har inte köpt sc än D; Och hade inga ''perfekta'' kläder...Men, men! XD Får väl ta revansch en annan gång :3
Ska föreställa ett föörmoget blåbär som svartnat , med mjölk! XD
/Alex
 

Postat av: Alexandra Mistdawn

Publicerad 2013-04-05 21:03:06

Ja, som ni vet så var det Nichole som vann och inte Mathilda! :3


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: