slide show
Påstås ha härmat EN MASSA bloggar jag inte ens visste om? eller jo en. Och hon har väl typ över 100läsare? whatever. Jag har kanske fått inspiration från EN blogg, men när det gäller headern, så är det över 1000hemsidor som har EXAKT likadant i slideslowen? så hon ska inte klaga. Eftersom hon skrev själv på ett inlägg var koden hon hitta fanns eller vad det var... och gjorde en länk till den hemsidan. Sen, har jag faktist härmat lite, eller tagit inspiration från kommentarerna, men INTE ALLT.  Och självklart om det inte passar, ska jag ändra strukturerna. Och när det gäller menyn, så kan jag självklart sätta den på andra sidan istället. Men, jag tycker dock att den borde få vara kvar eftersom 1000andra bloggar har också menyn där. Och när det gäller att hon SUDDAT ut ena bilden, så tyckte jag det var jw lågt. Nu ser det ju ut som om det inte är rundat? Tack så mycket! NÄR DET EGENTLIGEN ÄR RUNDAT? SEN ÄR BAKGRUNDEN INTE ENS LIK, OCH JAG HAR FIXAT GRAFIKEN HELT SJÄLV! Men ska det vara på det viset, så flyttar jag självfallet menyn till andra sidan, och ändrar strukturerna i kommentarsrutan.
 

Postat av: Jennifer Winterstar

Publicerad 2013-08-12 23:36:32

Tycker det är lite löjligt för jag tycker inte att din design liknar hennes... och som du sa har säkert många andra bloggar som hon inte ens vet om liknande design.
Visst du kanske har fått inspriation men du har ju liksom inte prnt scrnat nått och satt in!
Hon får väl tro vad hon vill...

Svar: Exakt! :D Tack för ditt stöd! <3
Alexandra ~


Postat av: Elizabeth highstar

Publicerad 2013-08-18 12:30:36

Jäkla puckon som anklagar dig. Det ända som är likt är ju att det är samma färg. Litet överdrivet om man inte får använda rosa färg på sin desgin bara för att hon har det.

Svar: Ja! Exakt!
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: