slide show
Många eller, det kanske inte nån gör ahhahahah. Men, iallafall så bloggar jag sällan om championat, därför att jag vet att på en blogg, eller flera är det läsare som tycker det är jobbigt med en massa championat inlägg. Och därför har jag valt att göra det på ett sätt, som gör att både jag och läsarna verkar bli nöjda.
 
Eftersom jag failar vid många championat , eller failar o failar jag får massa buggar varje gång så jag hamnar längst bak asså ca 4m från mållinjen när jag ska starta och det är anledningen, och får en dålig start p.g.a av att jag blir stressad. Och därför lägger jag inte ut min placering eftersom om jag inte vunnit en rosett, har jag ju ändå inget att skryta om, right? ;3 Så jag kör faktist varje championat jag hinner med rent bokstavligt sagt.
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: