slide show
Har varit tufft idag. Jag la mig väldigt sent igår kväll, kunde inte sova på natten p.g.a min katt gnällde ovanligt mycket, JUST denna natt. Jag gick upp klockan 6, för att vara beredd, ska lägga mig tidigare idag och gå upp klockan 6 varje morgon då jag är beredd och går typ upp 25minuter efter väckarklockan tjuter. xD Egentligen vaknar jag inte alls av väckarklockan, den låter så JÄVLA mycket att den hörs ut <,<. T.om mamma och pappa hör den på ovanvåningen xD Så dom ropade på mig och jag bah; ''va?'' lol xD Iaf, jag ringde min kompis Sarah jag ska gå med varje morgon och hem från skolan med. Vi mötes vid en rondell in till en skog (inte en sådan rondell typ mitt ute på vägen där en massvis med bilar kör). Iallafall, har jag mitt schema osv. Slutar tidigare än vad jag gjorde i fjol. Men aa. Vi slutade tidigare idag. Vi slutade 13.40 och på måndagar kommer jag sluta 14.20,  tisdagar 14.40 , onsdagar 14.10, torsdagar 13.20 och fredagar 13.20. Har även bytt klass, går i B2 alltså, klass 8 B och den andra gruppen 2. Har tyvär inte hamnat med Sarah i någon utav grupperna, men det posetiva är att jag hamnade med Hanna i B2 :D Och sitter mittemot henne i matsalen. Dock vet jag inte slödgrupperna som delas upp, tyvär. :/ Hoppas jag kommer med Hanna. Sarah och Emma kommer jag självklart inte med, Emma går i C3 och Sarah i C4. Hur som helst, vet ni endå tiderna jag slutar och kommer blogga senast runt 6 iaf. Förutom på onsdagar då jag har ridning. 
 
Hur jag haft det idag då, efter skolan följde jag med Sarah hem och ja. Vi chillade o lite sånt. Drack milkshake vi gjorde och hade sprutgrädde. Dock tröttna på sprutgrädden och den tog över hela smaken på milkshaken. :/ Sen direkt halv fem, var jag väldigt trött fortfarande efter skolan och så och skulle rida DIREKT. Så det var snabbt att byta om när jag kom hem och åka iväg med mamma. Fick Tintin igen MWIHIHIHIHI. ;3 Vill ha honom! :((((( <3 Mamma tycker också han är en riktigt mysig kille ... ♥ Man kan ju alltid hoppas.. :D Har lite träningsvärk nu eftersom jag kom hem typ 19.35 och ska FÖRSÖKA levla Stormis och så. Ska även kolla på de nya ponnierna och ska se om jag kan tänka mig köpa en svart och en isabell! ;) Har redan en svart så det känns lite sådär.. Men den första blir en isabell åtminstone. Sen får jag se. Planerar även för en cremello eller en appaloosa. Och vill gärna spara en plats till en arab om jag skulle kunna tänka mig köpa en. Om den är inspirerad från verkligheten, hög svansföring litet ädelt huvud osv, skulle jag tänka mig köpa en arab. Beroende på färg också, såklart! 
 
Ska iaf försöka levla nu så cya.. ♥
 
 

Postat av: Hedda

Publicerad 2013-08-22 15:38:57

Vad tidigt du slutar! Jag slutar typ halv fyra varje dag :/

Svar: Japp, jag vet! :/
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: