slide show
Visserligen har jag inte bloggat så mkt, eller uppdaterat. Jag mår heller inte så bra just nu, men spelar ändå. Är inte hemma heller och längtar hem eftersom jag är sjuk. Idag, när jag åkte hem från gekås & min bror, fick jag besvär med halsen. Visst, jag kan svälja & så men det svider typ och känns väldigt tjockt och svullet. Har inte halsfluss, har inga vita prickar i gommen och ingen feber. Eller ja, är inte varm så syftar på det. Men ja, jag mår för tillfället inte bra, och har huvudvärk. Vet inte varför jag är inne på datorn oså, men ska stänga av efter jag publicerat detta inlägg. Hoppas inte det blir värre under natten, då jag verkligen lider just nu. Tror jag ska gå och lägga mig, är även extremt trött efter denna långa dag. Så, vi ses väl imorgon antar jag . :) P.S Är nog förkyld D.S
 

Postat av: Johanna Puppyheart : D

Publicerad 2013-09-03 19:48:27

Hej! :D



Jag undrar bara om du har lust o fixa header till en klubbblogg?

Svar: Hm.. jag vet inte riktigt, känner att jag blir stressad av väldigt mycket tjat nu när jag hjälper andra, men får se :) Kanske, vad heter bloggen?
Alexandra ~


Postat av: Johanna

Publicerad 2013-09-04 15:22:38

Den heter strongfighters :D

Svar: Okej, men asså klubb bloggen? ^^
Alexandra ~


Postat av: Johanna

Publicerad 2013-09-05 17:11:35

Strongfighters.blogg.se ;)

Svar: okej.
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: