slide show
Läste ett väldigt bra inlägg på snowhill.se som ni hittar här
 
Såhär ligger det till, på de flesta 'kända' bloggar står det om att flera personer vill bli vän med en person bara för att personen anses som 'känd' eller rättare sagt 'igenkända' blablabla, och att man vill ha vänner som tycker om en för den man är blablabla. Hm, men hur tänker ni då? Det är fel att säga att en person 'utnyttjar' de igenkända personerna. Jag tycker det är löjligt, hur ska ni skaffa vänner om personer inte skickar vän förfrågor? Visst, jag kan erkänna att jag inte accepterade vänförfrågor förut, för man vill ha personer som man känner och så i vänlistan. Men, om man accepterar, då kanske man får lära känna nya personer .. ? right? :) Sedan, är det en del som tycker det är jobbigt när folk skickar vän förfrågningar hela tiden, visst jag har också tyckt det förut. Tills jag läste inlägget på Jen's blogg. Alla har någon gång spammat med vän förfrågningar, oftast är det väl ganska nya personer som gör det. Alla har varit nya, och jag tror faktist att alla har skickat vänförfrågningar för att få vänner osvosvosv. Nu däremot, är det fel att göra det. Eller? Är det verkligen det? Om man är ny, kanske man inte ha några vänner eller så. Jag tycker att man borde tänka om, och välkomna varmt de nya och hjälpa dom osv. Då lär man ju känna nya intressant? Ni kända personer, borde verkligen skaffa en tankeläsare. En del personer är faktist riktigt snälla även fast dom spammar med vänförfrågor. Men, ni som kanske har fullt eller så, kan ju acceptera en och om inte personen efter en dag eller två inte sagt nånting, kan man ju ta bort personen, right? :) 
 
                                                        Eller har jag fel? Vad tycker ni? c:
 
.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: