slide show
Idag var det en jobbig disskusion i globala chatt. Om hur man diffinerar ''kända''. Jag håller fortfarande mig till min åsikt om att ''kända'' på ett spel? LOL. Rent av löjligt! Personer som en del uttrycker som ''kända'' t.ex som Lucy Westlake, Alicia Starnight o alla dem. Nästan alla vet vilka de är, och uttrycker dom som kända. Men faktum är att dom egentligen är ''igenkända''. :) No offense, Snus & Alli. Och fick nästan spel när några var emot det, hade en tjej som stöd. Men alla har rätt att ha sin åsikt, och jag håller fortfarande mig till min egna.
 
                                                                        Vad tycker ni?
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: