slide show
JAG ÄR SÅ JW FÖRBANNAD JUST NU. JAG LÄMNADE CH P.G.A EN VISS PERSON SOM SÄGER ATT JAG KOPIERAR AMANDA L OCH ANNA W'S DESIGNER RAKT AV. -.- VAFAN DET ÄR HELT OLIKA DESIGNER, VISST JAG HADE FÖRUT FÅTT INSPIRATION FRÅN MANDA'S KOMMENTARSRUTA. VADFAN? VAFAN HAR JAG MER KOPIERAT? HADE MENYN PÅ SAMMA SIDA SOM HENNE JA! MEN JAG HAR FAN RÄTT TILL ATT HA MENYN DÄR. ROSA FÄRG? LOLOLOOLLOLOL KAN MAN SÄTTA COPYRIGHT PÅ EN FÄRG ELLER VAD? :) OCH TYPSNITTET PÅ RUBRIKEN VAR VÄL SAMMA, MEN DET HAMNA DÄR AV EN SLUMP. OKEJ? JAG HAR FAN RÄTT TILL ATT HA DEN ROSA SOM MANDA, OCH SAMMA TYPSNITT. NI OBEHÖRIGA OCH SPECIELLT DENNE PERSON SOM JAG BLEV IRRITERAD PÅ, VET NOG INGENTING OM DET HÄR. 
 
Och när det gäller Anna W's design, så var det väl att hon TRODDE att min var vatten inspirerad, eller ja bakgrunden. Och NEJ, det var en PAPPERS inspirerad bakgrund. Med lite splash. Och, så hade jag bildlänkar i menyn precis som hon, och TUSEN andra bloggare. Och så är hon säkert inte den enda eftersom jag sett på flera andra bloggar som har lite sådär sudd i bakgrunden på bilderna, rundade. Ja. Och varför får jag inte ha det? Det är en funktion som finns i photoshop och har rätt till att använda den. Så lägg av med ert beteende som håller på, jag blir riktigt sårad. Och när denne person t.om skrev att jag hade tur att Manda tog bort inlägget, där hon skrivit att jag kopiera hennes design blablabla... som jag egentligen inte gjort .. blablabla.... och att annars skulle halva starstable hata mig. Tack, det värmde! :( Känner att jag mår riktigt dåligt och kanske tar en bloggpaus. Får se, eller sso paus. Att jag är typ hatad av halva starstable, en del jublar säkert över det om jag skulle sluta.En del blir kanke LITE ledsna. The haters skulle bli överlyckliga. Orden denne person sa,  var riktigt kränkande i mina öron. Och dessutom eftersom ca 300 läser Mandas blogg, och såg säkert inlägget, har jag fått en del hatmejl jag helst av allt inte vill ta upp. Mår riktigt dåligt just nu, känner mig kränkt. Ja kränkt. 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: