slide show
Etta!! :) Med Thunder. c: Han var super duktig! I början, låg jag 4,3 tills man hoppat över de här två stenarna med ett hål. (om ni förstår) sen låg jag typ 1a,2a typ etta mest hela tiden, men typ en tiondel sekund då och då låg jag tvåa men sen till pole bendingen låg jag etta hela tiden och in i mål! :) Alltså låg jag typ etta hela vägen. C:
EDIT: Hamnar typ alltid i random grupper nu för tiden xD Förut var det BARA grupp 2 som gällde, nu är det sällan grupp 2 utan mer grupp 3 och 1.
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: