slide show
Skulle vunnit jag vet det. Även vad som inträffade i början. ALLTID VARJE GÅNG jag kör championat, hamnar jag LÄNGST bak utav ALLA. Det är så orättvist! Det är därför jag sällan får en rosett längre. Ska meddela support om det här för jag börjar bli riktigt frustrerad. Men, det lagga som in i helvete och jag låg etta, men i slutet vet jag inte, det lagga för mycket att min häst svängde åt random håll men sluta som tvåa, låg etta in i mål men när jag kom in i mål kom jag tvåa. -.- Astrid, som vann trodde t.om att hon kom tvåa så ja..
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: