slide show
Tror inlägget kommer imorgon nämligen, asså inlägget om outfiten som nu e komplett! :D Men förhoppningsvis kommer outfiten idag. Vill också informera er läsare om att imorgon åker jag till gbg, till mina kusiners stuga! c8 Och så ska vi bada där etc. Men jag är väl hemma till 6? senast? vi åker vid 12 så om jag går upp hyfsat tidigt hinner jag att tävla och göra sysslor etc.
 
Köpte precis en blå svansrosett! c8 nästa rosett som köpes (tror inte det blir än på ett tag xD) blir en vit då. har 4 nu! :D En rosa, som jag typ aldrig använt, men den skall komma till användning snart! mwehehhe. c8
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: