slide show
Denna vecka börjar skolan för många människor, oftast kring måndag,tisdag o onsdag. 
 
Jag börjar skolan på onsdag då. Och jag har inte träffat mina bästa vänner på hela sommaren! Jag / dom har helt enkelt inte haft den tiden. Om jag ringer är dem inte hemma, om dom ringer är jag inte hemma osv osv. Och jag saknar dem enormt och det är den anledning varför jag ser fram emot skolan på måndag.. ♥ Min allra bästa vän Sarah, bor dock väldigt nära mig, typ bara en bit skogsväg att gå. Och har sett henne utanför mitt fönster ett antal gånger, men jag kan ju inte springa ut o ba ''HEEEJ'' lol. För hon går alltid med sin syster, eller mamma eller hennes mamma o pappa. Såe.. Ja, det är dock synd att sommarlovet redan e över. :( Började inte sommarlovet igår? Eller? aja.. :c
 
R.I.P sommarlovet 2013 5 juni - 21 augusti.
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: