slide show
Och dagens vinnare är ingen mindre än Frida Winterlake! Grattis! Dessa grejer kan du välja mellan, antingen
 
1. En välgjord header utav mig.
2. Bildlänk högst upp i menyn hela månaden ut.
3. Eftersom du är med i min klubb Emerald Hooves, kan du också välja att få bli klubbledare och hjälpa mig i 2 hela veckor!
 
 
 

Postat av: Frida Winterlake

Publicerad 2013-12-01 23:54:21

Nämen hjälp!! Hihi, va skojsigt :DD men va jobbigt att välja... hmm... bildlänk eller klubbledare... Kommer att hjälpa till med klubben så mycket jag kan i allafall, så jag väljer BILDLÄNKEN :D

Svar: Bildlänk, okej! :D Är du alldeles säker på det? Vill bara vara 100% säker på att du skrev helt rätt haha xD
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: