slide show
Emilia Nightbridge, du är en så fin vän. Vet att jag tjatar om det här mycket, men oavsett om hon är 1år äldre än mig så är hon en super snäll kompis. ♥ Hon berättade hur man kan komma i sämre grupper i champ (obs borde inte berätta hur!) :o Och, hon hjälpte mig som när jag behövde som mest hjälp när jag var i knipa, nödsituation. Tack för att du finns, Emilia! .. ♥
 

Postat av: Emilia Wewe Nightbridge

Publicerad 2013-07-05 15:00:26

Oh maj gad!! Du är finaste bästaste ever!! ;**** Jag har inte ord för mina känslor! Jag kommer alltid minnas dig!! O du har hjälp mig oxå väldigt mycket, o jag är såå tacksam <3 pözzzz <3 :*

Svar: Puss o kram. :D <333
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: