slide show
Asså gud så skönt! Äntligen en rosett! ni kanske undrat varför jag inte bloggat om championat på väldigt länge? Jo, såhär e det varje gång jag kör championat (iaf de senaste 3 gångerna, igår 20.00 räknas typ lite alltså 4, berättar strax) Då överbelastar de alla som rider, de överbelastar min dator och då stängs den av. Väldigt irriterande eftersom jag ligger ofta på en väldigt bra placering. Och igår kväll 20.00 förstod jag det, för jag råkade lämna gruppen igår i mlc, och när jag då låtsades köra championat, stängdes min dator av, haha. :P Men idag stängde jag ner alla rutor och flikar, inclusive photoshop som tar ca 1 min att ladda upp (väldigt lång tid för mig haha) Så klarade jag mig! :DDD 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: