slide show
Skulle vunnit om jag inte valde att strunta i att hoppa i stenen. :/ Ett misstag jag aldrig tänker göra om, när precis tvåan är alldeles bakom en, även fast hon inte syns. :) Men, Natalie är en riktig ängel som inte bryr sig om jag verkade bli sur som somliga andra ... *Host* I vilket fall som helst, jag nämner inget namn nu men såhär är det att jag är ibland en dålig förlorare när jag failar och tex om jag låg 2a, och sen failar då blir jag sur över att jag kom 3a när jag TROR att jag skulle kommit 2a. Asså, jag känner obehag när nån annan *Host* blir sur över det och tycker inte att jag borde säga att jag vet att jag skulle kommit 2a, nej det är sant det skulle inte vara säkert. Men om jag TROR är det en helt annan sak. Så jag vill bara medge er om att, jag är en dålig förlorare och en  del människor är sådana. Det är bara att acceptera. :) 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: