slide show
LOL ÄLSKAR ;_; JAG VILLE HA EN PAINT HORSE, KÖPTE DET SEDAN EN APPALOSA (var mina önske hästraser) och så kom det nästan veckan därpå. Me like <33
 
Hejsan alihopa!
- Vacka Appaloosas och cowboykläder är nytt i denna veckas uppdatering!
 
Nya hästar:
- Två vacka Appaloosas har kommit till Marleys Gåd utanför Silvergladebyn!
 
 Vilken fantastisk Appaloosa!
 
Nya kläder: 
- Ett cowboyset har kommit till modebutiken The fashion Barn i Silvergladebyn!
 Ett coolt cowboyset!
 
Vänliga hälsningar,
Starstable-gänget
 MIN FAVVORAS JÄÄÄJ! :D och nya kläder, :D
Inget...
10/10!
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: