slide show
Har ångest! :( Gällande 3 SUPER SVÅRA TANKAR SOM FLYGER RUNT I SKALLEN PÅ MIG ;_; 
 
Det handlar om nu när jag ska köpa 1000sc. Det har aldrig varit några problem angående det här förut! Därför behöver jag er hjälp. :( Bara ni kommenterar .. *suck* 
 
1. Köpa kläder för starcoinsen o utrustning.
 
2. Köpa cremellon (akhal-teekern) i marleys stall.
 
3. Köpa det bruna holländska varmblodet med svart man och svans, och köpa det mörkbruna engelska fullblodet.
 
Att köpa cremellon har jag funderat länge, och suger på tankarna hela tiden. Det är skit jobbigt, för ena stunden vill jag köpa kläder o utrustning, ena stunden cremellon men nu är typ det tredje förslaget som bortblåst, men fortfarande sitter kvar i skallen på mig. Jag tycker cremellon är så otroligt fin, men jag vill ha mer kläder o utrustning. Och så vill jag ha 7 hästar men endå inte. :( Tror jag dör snart av alla de här frustrerade tankar som far hit o dit. :/ Snälla, kommentera vill höra era åsikter! c:
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: