slide show
Träffade en väldigt söt tjej i level 4. Hon får inte köpa starrider men hon är jättesnäll och tycker inte man ska behandla ''newbies'' eller de i låg level, som jag säger jag tycker man ska behandla dem med respekt. Det är helt vanliga människor som är lika mycket värda. Bara att dom är i låg level på ett spel och inte haft sina konton rätt länge. Har pratat o sånt med henne - Emma Waterknight som hon heter, och hon tycker det är super kul när någon i hög level kommer fram till henne o säger 'hej'. Och hon tyckte jag var väldigt snäll när jag vill grilla med henne. Dock blev det inte som jag tänkt eftersom jag kunde inte sätta mig. ^^
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: