slide show
Hohoho.. x) Fina Zacke ska snart bli min, snart bor du hos mig, Spacefeather <3
Hihi. :D Asså, pallar inte vänta tills det e dubbla igen.. och har endast 314 sc endast. Så alltså är jag tvungen att tiga efter sc haha ;_; Eftersom min bästis Nathalie är hemma hos mig tills fredag (hon bor i Gbg) och vi åker upp till campingen på fredag, alltså blir det kanske nästa vecka jag köper 500 sc. :) Aja... har inget annat val typ.. Om jag vill ha den hästen, alltså. :) Och det är min favvo ras så I muuust !!
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: