slide show
Namn - Starstone
Smeknamn - Star
Ålder - 14
Kön - Valack
Avkommor - Inga
Mankhöjd - 130cm
Ras - Jorviskt Varmblod
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Star är en fin valack på 130cm i mankhöjd. Han är 14 år och är en allroundhäst. Han är fin i alla gångarter och han är hystar lugn o fin. Jag o Star är lika gamla o jag fick honom när han var 2 år, min pappa började träna honom lite. Löshoppning o longering. Att löshoppa tycker han därför är super kul! När jag var ca 4-5 år började jag rida honom lite försiktigt och min pappa lärde mig dock. Star har alltid varit min trogna vän och alltid funnits där för mig. <3 Jag skulle ALDRIG vilja byta ut honom för han e så fin liten kille. Han är världens bästa häst o jag älskar honom så det gör ont. <3 Om man skulle kunna sälja sin starthäst skulle jag ALDRIG sälja Star. Han är bäst ;_; Jag kan sitta o skriva så här hela tiden det finns så många ord som beskriver den du e <3
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: