slide show
Haha, hade inget ''speciellt'' eller mer kreativt att skriva som rubrik HAHAHAH xD Det var det mest kreativa jag kom på ^^ Iallafall, om ni undrar hur jag haft det på student 'saken' xD Asså, det var drygt helt enkelt. Vi stack till stan för att se honom åka på lastbilsflaket, så hitta vi ingen lastbil med honom på, så vi stack ;_; Jag blev yr och fick spängande huvudvärk, så jag o mamma stack in i en pressbyrå där jag köpte en bubble chocolate :D Yumie ;D Så har vi ätit frukt o lite mat :) Och haft gäster o.s.v :)
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: