slide show
Imorse, 8:10, åkte jag upp till skolan för att ha skolavslutning (: Om ni undrar vad jag hade på mig, så hade jag svarta kort tights, vit klänning med volanger och svart kofta :D Vi sjöng en massa engelska låtar, som handlar om att sjuan är över osv... Och att nästa termin börjar vi åttan xD jaja, jätte tråkigt enligt mig. Men ja :p nu är det sommarlov!! (Yäääy :D). Och nu strax, ska jag på Nicklas (min bror)'s student sak xD (Vet inte vad jag ska kalla det, men men ^^) Och så ska vi såklart ha studentfirande (: Farmor,farfar och min bror som flyttat hemifrån Daniel o hans flickvän kommer :) Aja, antar att det blir mer bloggning senare, ciiao >:D
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: