slide show
Kommer aldrig att kunna vara glad igen ;_; fan, jag kommer aldrig bli glad igen. Ed, jag kommer gråta ihjäl mig ;_; skulle tagit kort på meddelandet jag skicka åt henne, jag vet att hon aldrig kommer gå med i a.p igen ;_; Eve ville inte, jag försökte verkligen förklara hur jag mådde ;_; Jag vill inte längre.. kan inte spela sso längre ;_; jag mår bara skit. Allt jag gör är tydligen helt fel ;_; Ed, utan dig är jag inget. Det skulle bara finnas tomhet kvar om du sa 'nej.' 
Jag älskar er , ni är mitt hjärta för alltid. Det finns inga ord, ni är min kärlek, jag älskar er överallt annat! Ni betyder guld för mig, jag hoppas ni förstår att ni är prinsessor i mina ögon.Jag önskar att jag kunde gå tillbaka er, snälla <3 :( Jag kommer annars aldrig bli glad igen. Jag älskar er för mycket. INSE ;_; JAG KOMMER GRÅTA RESTEN AV MITT LIV ;_; Kanske tom sluta på sso... Det är inge kul längre utan er, jag älskar er överallt annat... Vårt klubbmotto ... ''Once a Air Ponie, Always a Air Ponies!'' Snälla... Kom tillbaka till mig ;_; Jag klarar inte ha er så långt bort ;_; Jag älskar er för mycket ;_; Jag vill inte ha nån annan, bara er ;_; SNÄLLA ;_; Jag kommer gråta sönder annars..Men iallafall, tack för tiden, och tack för all hjälp! Det var ni som väckte livet i min själ, och er glömmer jag aldrig!
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: