slide show
Hej, gick skit bra i båda championaten, hade siktat mot silver i MLC, behöver silver där... Men Snus var med i grupp 2, men egentligen tyckte jag Anna vart värd guldet i MLC, eftersom hon failade i min grupp i GÅC när det gick som bäst för henne :( Jag vann iaf i GÅC, och kom 3:a i MC :) Anna kom 2:a, och ingen överraskning att Snus kom etta :) Båda två är jätte duktiga, måste jag medge :)
Btw, glömde ta screenshot efter GÅC, men tog iaf i MC :)
 
/Alex & Star
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: