slide show
Plötsligt ikväll, slog det mig.. Jag frågade Katten om vi skulle starta en klubb tsm? :) Så ja! namnet blir Air Ponies, och eftersom hon äger Silver Hunters, funderar hon över det tills imorgon. Men vi ska starta en klubb tsm, men antingen imorgon eller efter hon kommer hem från Grekland, men isf blir det och efter jag kommit hem från Turkiet då xD Men ja. Det var ett stort beslut att lämna MW. Jag fatta inte att jag verkligen lämnade klubben. Det var hemskt ;_; Men nu är jag då med i Ruths klubb (klubblös).
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: