slide show
Som jag trodde, så levlade Winner idag ;) <3 Imorn skall jag och min flicka, köra championaten tillsammans för allra första gången! Så spännande, oavsett om vi vinner eller inte, får en rosett eller inte, kommer jag vara 7kt stolt över att Winner kommer ställa upp för mig. Den första gången jag tävlade med Star, var ett ögonblick jag aldrig ska glömma, detsamma gäller för Winner, älskar dig min tjej <3 Har två tävlingar kvar, men dem ska jag köra med mina andra älsklingar :D Worry o Thunder ;) <3
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: