slide show
Skypar just nu, och jag o Anna red ner till vd sjön och red lite där, skoj! ;D Vi har hittat ett perfekt badställe där nere, 7kt trevligt! :D Eller, snarare var det Anna som hitta det, om jag skall vara ärlig AHAHHA. Älskarejj verkligen, Anna. Vi har så mycket gemensamt, och det är skönt att få prata ensam med dig ibland, har absolut inget emot Mirre eller Siri som också brukar skypa med Anna, men det är skönt att kunna prata lite ensam med Anna iallafall <3 Vi pratar häst osv, HAHAHA Nu skall vi byta häst, och tror att vi ska kolla på nya frisyrer. Vi ska nog köpa likadant :D I platina blondt, har aldrig testat, ska bli kul att prova något nytt! :D
Blev iaf en bild :D

Postat av: Anna Waterdawn

Publicerad 2013-05-14 20:46:41

naaawe söte <3

Svar: Du e bara bäääst <3
Alexandra Mistdawn


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: