slide show
Skypade med Anna o Siri, plötsligt dök ett fan till Anna upp i globala, såe.. Hon följde med mig,Anna o Siri på en ritt... Eller så vars det vi som följde med dem, anyway vi red till en grillplats i Valedale, sedan chilla vi där och Anna tyckte att Nele gott kunde berätta om sig själv. Anna lyssnade medans Nele pratade, jag var jäwligt trött och Siri var ''Be right Back''. pööh, är   fortfarande trött... Gäspar typ för var 10e min som går? AHHA här kmr två bilder jag hann ta.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: