slide show
Jag o Anna funderade över att skaffa ny ponny / häst. Så vi kollade lite på annonser, så hittade vi två tvillingar! vi blev direkt kära i varsin. Vi åkte och kollade där dem bodde, och dem var super vackra! En valack, vid namn Thunderdream, som kallas för Thunder. Han var otroligt vacker. 171cm i mankhöjd och han hade otroligt mjuka steg. Han var underbar. Han gillar att bli ompysslad i stallet. Just nu är han 168cm. Hans ägare sa att de tror att han blir 171 :) Perfekt! Tvillingarna fyller 3 år den 6 juni. Ja, mer info sedan när jag o Thunder lärt känna varandra bättre :D
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: