slide show
FAN! Kom etta ;_; Jag behövde bronset och silvret! eh. Jag faila skit mycket, kom endå etta?:( Låg först trea, men sedan faila BÅDA som låg före mig, dvs Abbie Catberg och Elizabeth Highstar. Och jag låg 1:a, sen faila jag och låg 2:a, Abbie var etta då, sedan faila Abbie och jag var etta, då faila jag o låg 2:a och Elizabeth red före.. Sedan faila Elizabeth, och då var JAG etta ;_; WÄÄH! Jag vet jag verkar otacksam, men det var så surt.

Postat av: Elizabeth H

Publicerad 2013-05-19 21:52:40

Hehe. Gamla vanliga failade jag:)

Svar: Aww :( <3
Alexandra Mistdawn


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: