slide show
Gick jätte dåligt! ;_; Jag failade först vid de två FÖRSTA hindren, låg på en dålig placering, sedan låg jag typ... fyra, och sedan failade jag o Star FRAMFÖR ett hinder, jäwligt irriterande... Sedan, faila jag en gång till ;_; Sen en gång till, sluta på en tredje plats, ÄVEN fast jag kom in samtidigt som ettan o tvåan, visste jag att jag skulle vunnit... Asså, om jag inte failat så.. :p Men endå behövde jag bronset och silvret, men ville inte få mitt brons på sånt sett :(
 

Postat av: jOHANNA

Publicerad 2013-05-25 22:08:10

JAG SER MITT NAMN

Svar: HAHAAH XD <3
Alexandra Mistdawn


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: