slide show
Blir inte så mycket bloggning resten av helgen, kanske nåt lite då o då :) Men jag åker till varberg idag efter ridningen, så hinner inte med nåt GC eller MC sen, men körde FGC, det gick skit! Låg 5:a, whatever sedan missa jag en kontrol och sluta som 10:a ;_; Men jag var i grupp 1 ;_; Aja, nu kl 17.10 skall jag träna med Daizy (tror jag) eller Dina, för vill ju såklart hinna rida henne en lektion innan hon säljes <3 Efteråt åker jag och pappa till varberg :) Egentligen skulle mamma också följt med, men morfar har legat på sjukhuset i skövde, så hon är tvungen att hämta hem honom på torsdag. Och troligtvis, kommer hon hem på fredag, först hem, sedan åker hon upp till Varberg med min brorsa Linus. Nicklas stannar hemma, antar jag xD Doris skulle egentligen följt med, men det var ifall mamma följde med. (Doris är min kattunge) Hästarna får nog stanna kvar XD btw, nu när vi säljer Dina den 6 juni, ska jag få en häst på prov i en månad, en shettis ;D Jag vet, jag är för stor för en shettis, men ska mest ha honom till sällskapshäst och träna honom i staffett lekar för hästen :D Och ska ha honom som uppvisningshäst, tror jag. Men så har jag en granne som rider hästarna åt mig då och då :) Här bjuder jag en bild på honom (Zigge) och en bild på Winner och mig XD
 btw, han har mycket längre man nu. Och svans som släpar i marken.
 Det hände i det nya uppdraget XD
/Alex
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: