slide show
Hjälm - Västkobbens Fiskeby
Jacka - Moorland
Handskar - Marley's Bondgård
Byxor - Västkobbens Fiskeby
Stövlar - Silvergladebyn
 
Träns - Vingården
Sadel - Firgrove
Vojlock - Fort Pinta
Svansrosett - Fort Pinta
 
 

Postat av: Hedda Skywood

Publicerad 2013-11-01 21:23:25

Alltså det nya jag fixade med min design, som du ville att jag skulle berätta är väldigt komplicerat. Min header måste vara exakt i pixlar ananrs går den inte in längre, men googla runt lite så hittar du nog något. Men, man får testa sig fram själv, ändra på padding m.m. Det är mycket pill och grejs som krävs för att få det som jag har det nu... så var det iaf för mig haha :(

KRAMIS <3

Svar: Haha, det behövs inte ändå, men tack <3
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: