slide show
En häst jag älskar, såldes 15 augusti 2013. Hon såldes till familjen Goldspur i Skördebygden. Silvercake hette hon aka Kakan. En häst jag älskar över hela mitt hjärta, och som jag ångrar att jag sålde. Jag fatta inte varför. Hon hade en riktigt dressyr förmåga, en förmåga jag aldrig sett tidigare. Jag ångrar att jag sålde henne, när jag ser tillbaka på gamla bilder. Ibland ser jag henne i Goldspur's hage. Jag ångrar att jag sålde henne, jag saknar henne så himla mycket. Vi passade varandra som handen i handsken ♥ Det finns inga ord så mycket jag saknar henne. Men jag kommer aldrig, aldrig få tillbaka henne. Familjen Goldspur köpte henne till sin dotter, som tävlar med henne. Hon har blivit en äkta dansör. En dans på rosor. Det är hemskt när jag hälsar på henne. Hon minns mig, tydligt och klart. Att det var jag som tränade in henne, räddade henne från det hemska stället där hon blev vanvårdad. Aldrig att hon glömmer den som räddade henne, och tränade in henne. Fick henne att lita på människor. Ja, det var jag det. Men Goldspur älskar henne lika mycket som jag gör, och vill aldrig sälja henne. Det gick inte ens att tänka tanken. 
 
Farväl Kakan, du står mig evigt varmt om hjärtat ha det bra. ~ Såld 15e augusti 2013 ~
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: