slide show
'' Det finns ett rykte om går runt att pojkar är starkare än flickor .. Oh! snälla, kan du bära en 3 kg bebis i magen i 9 månader? Kan du städa, laga mat och prata i telefon samtidigt? Kan du bränna din panna med locktången och inte klaga? Kan du gå hela dagen i klackar? Kan du gråta hela natten och .. sedan vakna upp nästa morgon som om allt är okej? Kom ihåg killar, tjejer är bara hjälplösa tills nagellacket torkat :) '' 
 

Kommentera om du är stolt över att vara tjej! ;]
 

Postat av: Sally Bluestar

Publicerad 2013-10-06 15:52:18

Jag är stolt över att vara tjej!

Haha du har hittat det citatet på instagram, har oxå sett det :)

Svar: Ja, det har jag. :)
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: