slide show
Etta! :D Ledsen för urdålig bloggning idag, men har varit hos min kompis rent av hela dagen och kom hem 17.50 och då var det snabbt in på starstable och till MLC. Vi har pluggat so, båda glömde engelska boken och det vi håller på att träna på, ska vi vara klara med på torsdag .. :c Och har inte övat nånting! Eftersom var sjuk i fredags när de gick igenom kapitlet. :v Och idag på engelska lektionen gjorde vi annat. Sen har det varit en helt sjuuuk skoldag! Äsh, ska försöka hinna med så många blåa jag hinner, ha det!
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: