slide show
Tror att alla har sett detta redan, men tar upp det iallafall. Så ni också får nåt att läsa om samtidigt! :D 
Tycker detta är riktigt coolt! Vad tror ni det göms i paddockön? Dressyrtävling, som i SSL? Isåfall vore det awesome, eftersom detta har jag längtat efter. Jorvikstallet, hoppas man kan ha hemstall där! Och om man kan åka transport därifrån (som man inte kan från GÅD -.-) så kommer jag troligtvis köpa hemstall där! Och efter att jag sett denna bilden:
så har jag börjat undra, vad det där hästhuvudet på skylten kommer vara .. ? Och troligtvis kommer detta vara Jarlaheim, eftersom det ser ut som jorvikstallet längst in där borta. Fast, när tror ni Södra Jorvik eller ''Skördebygden'' kommer öppna? Jag hoppas verkligen att det gör det på onsdag, eller iaf kommer ett realese datum och visar bilder som dom gjorde när GÅD skulle öppnas. Fast jag hoppas man får nåt uppdrag, som att laga bron. Annars blir det inte så jätte kul om man bara får vandra in.. ! Nej nu längtar jag som in i ***********!
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: