slide show
Hejsan!
För att få tillgång till det nya området Skördebygden så måste en väldigt viktig bro lagas!
 
Nya uppdrag:
- Redan nu är det dags att reparera bron mellan Silverglade och den fantastiska Skördebygden! Rid till den trasiga bron nära Nilmers Högland och prata med förmannen Donald. Han verkar ha lite svårt att göra det alldeles själv...
 
Om du hjälper Donald varje dag denna vecka så kommer du få tillgång till Skördebygden på releasedagen! 
 Hjälp Donald laga bron!
 
Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
Min kommentar: Yay! :D Nya uppdrag, och Skördebygden! Det kan ju inte bli bättre! Jo, om man kunde komma in liiiiite tidigare, men detta får ju oss att vänta ännu längre. Så på så sett är det ju DVS bra! :D Och, om det är nu i helg som är releasedagen, så kommer jag sitta hela natten och spekulera de nya områden. :D Spännande c:
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: