slide show
buuhää ;_; Är sjuk! Hemma från skolan, mår skit. Svider i halsen, ont i huvudet, öronen och bihålorna. ;_; Hade sett fram emot denna dagen i skolan, faktist! Det började igår kväll då det började svida jätte mycket i halsen, uuuush. Känns som om jag fått tillbaka viruset jag hade för ett par veckor sen.. :( Det enda som är posetivt är att jag får sitta vid datorn om jag vill :D Men tror inte jag orkar så mkt... Ska nog titta på film på swefilmer eller nåt. Ha det  bra!
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: