slide show
Haha, hela poängen var att jag o Hed skulle tvinga Majs att köpa cremellon. :) Men det var svårt igår. :$ Hon sa att hon gjorde det om jag köpte en ponny, men jag kunde inte haahha. Men så på kvällen (okej, natten då.) Så tvinga Hed mig (säger vi) till att köpa den vita ponnyn, det är ju as roligt att rida på ponnys! Det trodde jag verkligen inte. Hur som  helst, innan idag efter VDC tror jag så sa jag till Majs att jag köpte en ponny hon ba 'OH NO' hihiih :D (ond) Så hon var tvungen att köpa cremellon, och nu är vi systerskapet cremello aka aprikos wiie ;d
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: