slide show
♥ Detta inlägg är ämnat åt min trogna vän - Zoe Deerdawn. Hon är så lät att prata ut till, förstår hur jag känner och hon är som en tvillingsjäl till mig som tycker och tänker likadant som jag. Jag är så glad att jag träffat dig genom Lova, hade jag aldrig träffat Lova hade jag aldrig träffat dig. Du är bara bäst! Och ja, du är en utav mina bästa vänner och kan beskriva dig med tusen ord, men det finns inte plats och jag vet inte vad jag ska säga. Bara att, tack för du finns och gör livet roligare, jag älskar dig. ♥ 
 
 

Postat av: Zoe Deerdawn

Publicerad 2013-10-12 18:45:04

Aw, Alex <3
Lilla potatisgurkan min ♥
Du är som en skimrande ros ♥
Ett ljus i mörkret ♥
Har sökt efter ett ljus i 5 år och har äntligen hittat mitt ljus ♥
Tack för att du finns finis ♥♥

Svar:
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: