slide show
Hejsan alla! Är rätt utmattad, ändå är inte dagen över.. Kom hem för sen stund sen från ridningen, har ätit och lite så. Hade en häst som heter Dancy idag eller ja hon kallas det. Hon är en mörkfux med bred bläs. Hon är väluppfostrad och så, men lite sissig och rätt känslig. Så det har varit tufft, eftersom jag känt på mig att hon helst av allt skulle vilja skena i paddocken. Men det gick bra ändå, hon var duktig vid hindrena, därav nästan skenade hon i galoppen, vilket var lite jobbigt och nervöst. Annars gick det väl bra, att hon ville följa med ut ur boxen och att jag var tvungen att knuffa in henne tja, lite jobbigt. Haha x3 Aja, vi får se om det blir mer inlägg än såhär ikväll! För jag är väldigt trött, och vill gärna hinna levla osv. Sen har jag glosor imorgon och jag har inte pluggat nåt haha 3:
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: