slide show
Idag hade vi halvdag, som jag egentligen inte visste om lol. cx Vi slutade klockan 12 istället för halv 4 p.g.a Lärarna skulle till becking gymnasiet (där min bror går) efter 12 nån gång. Så vi fick gå direkt efter lunch!! Så azum. ^^ Och aa, idag har vi faktist inte gjort så mycket. Så egentligen kan man inte kalla det för ''skol''dag. Vi har tittat på en film, som var ungefär 1 och en halv timme lång, en film som var så bra! Den tillhörde so lektionen asså religion som vi arbetar med, bl.a i so. Jag skulle egentligen haft matte (inte sålänge men aa) men jag är elevråds ordförande eller vafan man ska kalla det. Så jag var med på elevrådet tillsammans med Milla idag. :D Det var så jävla längesen jag och Milla var bästisar! I trean var vi alltid med varandra, samt Maja som heter Luna Northstone på sso. Och jag o Milla (Emilia) har börjat bli mer o mer vänner (då vi vart lite sisådär ihop den senaste tiden). Så vi planerade för att göra något tillsammans nån dag! Och jag är så 7kt förväntansfull *-*
 
This was my day, how was yours?
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: