slide show
Hola! Jag skulle egentligen publicerat det här inlägget förra veckan men tyvärr hände något med inlägget och jag märkte inte det förrän några dagar tillbaka. Men, jag tänkte göra det inlägget nu och det var bara ett spontan event inget riktigt bestämt event. Jag minns faktiskt inte om det var i tisdags 12/2 eller fredagen veckan innan. Haha, stor skillnad men yes. Någon dag var det iallafall!
 
Sen vill jag även berätta att uppdateringen har varit lite dålig nu för tiden då jag haft fullt upp med skolan. I början av terminen var allting chill, men nu i slutet av november och hela december har allting varit jätte tufft. Har prov nästan varje dag (känns det som) och allt har varit galet. Men nu har jag bara ett prov kvar innan jullovet, jag slutar den 19. När slutar ni? Så bara så ni vet kan uppdateringen vara lite låg framöver tills jag fått in det som en rutin igen att blogga nästan varje dag. Men snart är jag igång igen, I promise u.
 
Först lekte vi en lek som hette nånting (så bra är jag på att komma ihåg saker). Men det är liknande slenderman fast ändå inte. Det är en person som är en demon och en är healer. En person ska utses till demon och en till healer. Demonen får inte veta vem som är healer och demonen ska springa runt och jaga alla för att bjuda in till grupp och då är man ''tagen''. Healer's uppgift är att hjälpa alla som blivit tagna av demonen och det är viktigt att demonen inte får tag på healern för då är leken slut. 
Det var jätte roligt, tyvärr fick jag inte så många bilder.
 
Sedan körde vi en till lek vid Moorlands Championatet som gick ut på att alla skulle springa runt i cirkel sen fanns det fyra hörn och när personen som har en tärning säger "stopp" ska alla gå till det hörn som man är närmast till. Personen som har tärningen ska slå tärningen och om det blir t.ex 3 ska alla som är i hörn 3 åka ut eller vad man säger. I detta fall hade jag tärningen, till en början var jag också med men det blev lite tråkigt.
Det var iallafall jättekul, för Liv och Zoe hade otur hela tiden. Om de sa 'slå inte 3' slog jag 3 och det var skit kul haha. Skulle helt klart göra om detta, dock var det lite tråkigt då en omgång gick så fort.
 
Till sist, körde vi zombiekull i fort pinta och då var en massa andra spelare utanför klubben med också. Det blev lite rörigt för min smak, så jag loggade ut efter en omgång. Men det var som vanlig kull, bara att om kullaren tog en person blev den personen också zombie och så vidare.
(för att se skillnaden hade kullarna filt och sadel medan de andra red barbacka).
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: