slide show
I miss the so much ~ ♥
 
Jag känner att jag bara skriver om saker jag är deprimerad över. Idag har jag tänkt på Pink Warriors i stort sett hela dagen. Det tar hår på mig att inse att det var 1 år sedan och nästan alla medlemmar har slutat. Det tar hårt på mig att klubben är upptagen. VET NI VEM SOM ÄGER KLUBBEN NU, BREVA MIG!!! 
 
Jag kikade in på den gamla bloggen, jätte många har frågat om de kan få den men aldrigaldrig, neverever jag tänker aldrig lämna bort bloggen. Det kan ni fetglömma. Jag har aldrig haft en klubb sålänge som jag hade PW. Den bästa klubben i historien. Det var så fint, att mina gamla bästa vänner skrev så mycket vacker om PW. Pink Warriors var världens bästa klubb enligt jätte många, men är förmodligen sen länge bort glömd i historien, men finns ändå kvar som ett litet minne.
 
Förra veckan skapade jag en klubb som hette Average Panthers, i hopp om att få återuppleva det här. Men efter två dagar upplöste jag klubben pågrund av hat. Igår kände jag det där suget igen och skapade ännu en klubb, som fick namnet Laughing Chariots. Men samma kväll upplöstes den, 100sc i sjön. Nu är jag dock med i en klubb som jag faktiskt trivs i, nämligen Platinum Feathers, en klubb av Tove och Lina Swordstone. Klubben har sin gräns, då de vill ha lite mer 'mogna spelare' i klubben. Alltså, spelare mellan 15-25. Jag tyckte det lät bra och blev intervjuad av Lina. Jag blev godkänd men ändå känner jag känslan av saknad. Jag klickade mig in på Pink Warriors klubb blogg och jag tårarna började rinna. Jag vet exakt vilka som var med, och skulle lätt kunna breva de och fråga om de vill joina klubben. Men det finns tre hakar. Klubbnamnet är upptaget, jag är rädd att jag ska upplösa klubben med en gång och jag vill inte lämna Platinum Feathers. Jag trivs verkligen där och alla är så snälla och rara, men detta blir något att bita i. Men vi får se hur det blir, blir klubbnamnet Pink Warriors ledigt så kan det hända att jag testar. 
 
Sen har jag även funderat på en sak, hur tänker man när man haft en klubb som blivit hyfsad känd och bestämmer sig för att upplösa klubben, och köper upp klubbnamnet på ett annat konto? Om det ändå inte ska användas, varför är det så viktigt att man själv behåller det och inte låter någon annan som verkligen vill satsa på en klubb ta det namnet då? Det är ju för fan egoistiskt! Jag förstår mig inte på mänskligheten. Kommentera gärna vad ni tycker om det.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: